بسمه تعالی

سایت پوشاک پررونق به همت آقای سید محمدحسینی، طراحی و ایجاد گردید. فعالیت این سایت، قبلاً در زمینۀ پخش عمده لباس مردانه و زنانه و نوزادی و بچه گانه بود که نظر به استقبال فراوان و تقاضاهای مکرر، بصورت تکفروشی نیز فعالیت خود را آغاز نمود

البته مدیریت پخش پررونق، با هدف جلب رضایت کاربران و مخاطب شناسی بیشتر، همواره موازین اخلاقی را رعایت نموده و قیمت کلیه محصولاتی که بصورت تک فروشی ارائه می شوند را با همان قیمت عمده،تقدیم و پخش می نماید و محمد حسینی، همیشه این نوع نگاه و تکریم مشتری راحفظ نموده است

نگاهی گذرا به زندگینامه حسینی:

سید محمد حسینی متولد شهریور 1359 میباشد. و تحصیلات دوره ابتدایی و متوسطه(راهنمایی) خود را با رتبه و نمرات خوب و عالی سپری نمود. وی در حدود سن 16 سالگی به این باور و نتیجه رسید افرادی که در کنار تحصیل، وارد دنیای کار و حرفه و مهارت میشوند موفق تر از افرادی هستند که بعداً صرفاً با یک مدرک تحصیلی به دنیای کار و تجارت و اقتصاد وارد میشوند و معمولاً مهارت فردی و شغلی از مدرک تحصیلی، بهتر است. به همین سبب در همان سن 16 سالگی به جستجوی شغل مناسب پرداخت و سرانجام خیاطی صنعتی یا همان تولیدی لباس را انتخاب نمود و در بازار بزرگ تهران، در یک کارگاه تولیدی لباس زنانه، بعنوان وسط کار یا همان پادو و کارگر ساده،مشغول بکار شد.

ولی از آنجا که داوطلبانه و آگاهانه این شغل را انتخاب کرده بود، از همان ابتدا همانند یک کارگر حرفه ای، خوب و سریع و دلسوزانه و بعضاً خلاقانه کار میکرد و همین امر سبب شد که هنوز چند هفته نشده و در کمتر از یکماه، کارفرما و دیگر همکارانش به او اجازه دهند که با چرخ خیاطی کار کند و چرخکاری را بیاموزد که معمولاً در اکثر تولیدیها و کارگاهها یک وسط کار، بین یک تا دوسال طول میکشد تا چنین اجازه ای را کسب کند. اما حسینی میدانست که اگر کار را از پایه و از پایین دست،بخوبی یاد نگیرد هرگز یک مدیر و کارفرمای موفق و کاربلد نخواهد شد. فلذا باوجود اصرار فراوان کارفرما، وی تمایل چندانی به چرخکاری نشان نداد و طی دوسال در چندین کارگاه و تولیدی پوشاکهای متفاوت، بعنوان وسط کار مشغول بود که البته همیشه پیشنهاد چرخکارشدن برایش فراهم بود و وی نیز بتدریج با انواع چرخ و دوزندگی آشنا شد و مهارت نسبی را در خیاطی و کار با چرخهای خیاطی گوناگون آموخت.

و پس از دو سال بود که بطور جدی و پس ازاطمینان از اینکه امور پایه را بخوبی یاد گرفته است، بصورت یک چرخکار حرفهای در دنیای تولید پوشاک و لباس، فعالیت داشته و در مناطقی همچون بازاربزرگ تهران، کوچه برلن، خ جمهوری و امیراکرم، مشغول بکار شد و حداقل ده سالبه دوخت انواع لباس زنانه و مردانه و بچه گانه مشغول بود و مهارت دوخت وبرش و نیز شناخت انواع پارچه و بافت و نساجی و.. را بتدریج فرا آموخت وهمزمان به تحصیلات خود در رشته هنر و بازیگری ادامه داد و بتدریج وارددنیای فیلمسازی و تئاتر و سینما و تلویزیون و ساخت تیزر تبلیغاتی و… شد وکم کم از دنیای تولید پوشاک دور شد و به دنیای فیلمسازی پیوست.

اما از آنجا که سینما نان چندانی نداشته و ندارد، جهت درآمد بهتر و بیشتر به پخش و فروش پوشاک روی آورد  و از آنجا کهدر آنزمان، هنوز اینترنت به شکل امروزی رشد نیافته بود و موبایل نیز تازهوارد کشور شده و چندان فراگیر نبود،، وی امکان تبلیغ و جذب مشتری نداشت ونیز از آنجا که بشدت از بازاریابی حضوری و بازاریابی تلفنی، متفر میباشد ودر شأن هیچ انسانی، آنرا نمی داند، به تفکر پرداخته و با شیوه هایی خاص وبدیع و مبتکرانه توانست مشتریان زیادی را بدست آورده و به همین جهت، هم درنزد مشتریان و هم در دنیای پوشاک و نزد تولیدکنندگان و پخش کنندگان، و دربازار تهران، اعتبار و وجهه ای کسب نمود.

از آنجا که اکثر کارگران و پرسنل و صاحبانتولیدیهای پوشاک، دارای سطح سواد تحصیلی زیر سیکل و مقطع راهنمایی هستند وکمتر کارفرمایی در پوشاک یافت می شود که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یابالاتر باشد، ناخواسته ذهنشان نیز خلاقیت لازمه را نداشته و همچنین نظر بهاینکه از صبح تا شب، بطور تمام وقت در کارگاه، مشغول کار میباشند و در سطحشهر و با مردم و مشتریان و فروشندگان و.. در ارتباط مستمر نیستند، مهارتجذب مشتری و ارتباط را ندارند. همین مورد سبب گردید که محمد حسینی، بادلایل فنی و علمی و با مشاوره کاملاً رایگان، بسیاری از تولیدیهای پوشاک راسامان بخشید و توانست راندمان تولید هر کارگاه و نیز هزینه های مازاد آتراکاهش داده و کیفیت تولید را بالا برده و قیمتها را کاهش دهد و کم کم باطراحان مد نیز آشنا شده و طرحهای متفاوت و به روزی را به تولیدیها ارائهدهد. و سبب رشد تولیدیهای لباس گردد.

وی کم کم و با رشد اینترنت، پیشگام شده وبه سراغ اینترنت رفته و در زمینه طراحی وبسایت نیز، رشد چشمگیری داشت و درراستای رونق بخشی به کسب و کار و فروش محصولات خود و نیز فعال ماندن درزمینه تبلیغ و فیلم و تیزر و نیز طراحی وبسایت، سه مجموعه پررونق، هنرگرا وطلاگستر را پایه گذاری و بنیان نهاد.

پخش پوشاک پررونق: www.porronagh.ir وwww.mantopalto.ir

گروه فیلمسازی هنرگرا: www.honargara.com

مرکز دامین رند طلاگستر: www.talagostar.com

و همزمان در یکی از بزرگترین شرکتهای پخشفیلم شبکه خانگی، بعنوان مدیر تبلیغات، مشغول بکار شد که البته هرگز دنیایطراحی وبسایت و پوشاک را رها نکرد و همچنان در این زمینه ها فعالیت دارد.

به همین سبب کم کم بعنوان مشاور کسب و کار ومشاور تبلیغاتی نیز، شهرت نسبی یافت و نقش بسزایی در راه اندازی چندینفروشگاه پوشاک موفق و پرفروش در شهر تهران داشت. و خود نیز با هدف شناختبیشتر و بهتر مخاطبین و مشتریان و سلایق مردم مناطق مختلف شهر تهران، مدتهادر فروشگاههای گوناگون لباسی که خودش مشاور راه اندازیشان بود، بعنوانفروشنده یا مشاور مدیر و یا مدیر موقت، فعالیت نمود و امروزه شناخت کاملی،هم در زمینه تبلیغات و هم از انواع بافت لباس و پوشاک و هم دنیای وب دارد وبا بازدید از کارخانجات نساجی در شهرهای گوناگون کشور و نیز بازدید مستقیماز کارگاههای تولیدی لباس در شهرهای گوناگون، تجربیات فراوانی را آموخت.

 او این روزها بطور مجدانه در صدد راهاندازی یک فروشگاه پوشاک با هدف برندسازی و نیز ساختارشکنی در زمینه فروشپوشاک و ترویج لباسهای زیبا و مدهای خوب بجای مدهای زننده و لباسهایناشایست میباشد و به نوعی، پایه های یک استارت آپ موفق را برنامه ریزینموده است.

سید محمد حسینی، همیشه خنده رو بوده و شوخطبعی و خنده را تا حدی که موجب تمسخر و تحقیر دیگران نشود، بسیار دوست داردزیرا خنده را سبب رشد مغز می داند. و بسیار برای دیگران، بویژه مشتریان،ارزش قائل است و اعتقاد راسخ دارد که هیچ شخصی و فروشگاهی و شرکتی و صنعتیو… بدون مشتری و مخاطب نمیتواند حتی یک ثانیه نیز تنفس کند و همچنین معتقداست که حتی اگر معروفترین شخص یا شرکت و فروشگاه دنیا باشیم و روزانهمیلیونها مشتری داشته باشیم، بازهم نباید از تبلیغ و جذب مشتری جدید وخلاقیت و نوآوری غافل شده و برای مشتریان جدید نیز ارزش قائل شویم و بترسیماز روزیکه حتی یک مشتری و مخاطب، از ما ناراضی باشد. چه بسا که گاه، همهآن چند میلیون مشتری، به نظر همان یک مشتری وابسته اند

وی همیشه خلاقیت و تنوع و نوآوری را دوستدارد و عمیقاً معتقد است که هرگز نباید خود را یک کاربلد تمام عیار بدانیم وهمیشه باید در زمینه ای که فعالیت داریم، بدنبال آموختن باشیم و به دیگراننیز بیاموزیم و تنها راه رشد و پیشرفت اقتصاد هر کشوری، یاددادن ویادگرفتن است.

دوراندیشی و آینده نگری را نیز همیشه درنظرمی گیرد و از هرگونه فعالیت سیاسی به دور است. گرچه از اتفاقات کشور وجهان نیز غافل نیست و سعی میکند همیشه و حتی در بدترین شرایط، بهترینتصمیمات ممکن و غیر عجولانه را بگیرد. و همیشه از مشاوره و همفکری بادیگران استقبال می نماید

نکته جالب در خصوص وی اینکه با وجود اینکهدر زمینه طراحی وبسایت و اینترنت، سابقه درخشان و فعالیت مستمر دارد، ازتمرکز برروی شبکه های اجتماعی، پرهیز می نمیاد و بخوبی میداند که بجای مدتزمان و وقت و هزینه ای که روی تلگرام و اینستاگرام گذاشته میشود میتوان درفضایی دیگر با وقت و هزینه ای کمتر، تجارت و مخاطبان و مشتریان بیشتری رابدست آورد.

وی بشدت با اینستاگرام و تلگرام، مخالف استو از همان بدو فراگیرشدن تلگرام در کشور، به همه اطرافیان و نیز دراینترنت به همگان، هشدار میداد که نباید از تلگرام استقبال کنند و حتی مطلبو مقالاتی را اندر معایب فراوان و مضرات بیشمار اقتصادی تلگرام برایبسیاری از مسئولین و نیز نمایندگان مجلس فرستاد.

او به دور از هرگونه نگاه سیاسی، اعتقادداشت که تلگرام سبب میگردد تا روحیات و سلایق و اطلاعات خصوصی مردم ایرانبدست دیگر کشورهای پشتیبان پنهان تلگرا م بیفتد و اقتصاد کشور، تا چند سالآینده بطور کامل فلج می شود و گرانی عجیب و چشمگیری کشور را فرا می گیرد ومتأسفانه این موضوع، پس از گذشت چندسال به واقیعت پیوست و تلگرام توانستضربه ای جدی به اقتصاد کشور عزیزمان، ایران بزند. و جالبست که در زمانیکهبحث فیلترشدن تلگرام مطرح بود، برخی مطالب و دلایلی که از سوی برخی مسئولینموافق فیلتر و نیز در وبسایتشان یا پیجشان یا اینترنت منتشر میشد دقیقاًیک کپی از متن ارسالی محمد حسینی بود و افزایش بیسوادی و کم سوادی عمومی واینترنتی مردم نیز از دیگر مضرات تلگرام و اینستاگرام بود که وی بر آنتأکید داشت.